søndag 21. mars 2010

Typisk..

Söndagen blev inte helt som tänkt, i vart fall inte på eftermiddagen. Skulle dra till Jar på en visning och guidade bilen upp mot sinsenkrysset.. Felicia skriker efter nappen, jag vänder mig om och ger den på en microsekund, en microsekund som gör att jag inte ser att karln framför mig bromsat i all bråhast pga en snabbkörande bil i rondellen. Boink. En hårdare dutt blev det. Små materiella skador och syndes inte ens på min bil men det att Felicia var med i bilen var det som gjorde mig lite rädd, och kanske chockad. Hon regareade inte och sa inget, inte sett något ovanligt på henne nu heller så sover hon ok inatt har hon troligen inte fattat vad som hände. Man får dock otroligt dåligt samvete, ett illamående som ligger djupt nere i magsäcken och bara spekulerar i vad som hade kunnat ske. Ska aldrig vända mig om igen när jag kör, då får hon skrika vidare. Jag blev jävligt rädd och är det fortfarande..

Det positiva med dagen var att det var en bra visning jag var på innan det hände, blir nog budrunda på den..

Får se när man somnar ikväll. Butterflies u may say..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar