lørdag 20. mars 2010

KL 06:05 strök hon mig på kinden och sa hej. Trollet vårt. Såg min sovmorgon rinna ut som en kall ström i ett öppet hav. På med brillerna och förflytta sig ut till soffan med morgon-tv. Fortfarande koma och slumrade till en kvart innan ordet "frukost" viskades i mitt öra.. Up n rise god damn! När klockan stod på 09:10 hade vi ätit frukost, dammsugit, plockat undan allt kaos från kvällen före och satt på en tvätt. Kändes som jag varit vaken ett dygn typ. Kom oss ut i elvadraget och tillbringade en dryg timme i lekområdet i Frognerparken. Sann glädje i hennes ögon när hon fick löpa runt där igen, har ju inte kunnat gjort det så mycket i vinter pga heavy snö och antarktiskyla.
Drog oss uppåt Majorstua och hon somnade relativt slutkörd efter kort tid. Bestämde mig för att köpa tidning och sätta mig på Waynes, hade ju säkert ett par timmar på mig om man ser på hennes sovhistorik så passade perfekt. Efter 30 minuter tittade hon upp yrvaket. Fan. Innebar också att oddsen för en sen kväll med henne stack rätt upp i taket. Vaknar väl 06:10 imorgon:).

Grattis till väl genomförd Birken Ellen och Caspar, imponerad!

Dagens citat: "Vad fan, är du blind dommarn?!" - Hört från blindfotbollen i Golden Goal igår där alla hade ögonbindel..

18 grader och vår i NY, lät inte dumt kära.

Färjestad utjämnade till 1-1 mot Skellefteå, det finns hopp fortsatt..

3 visningar imorgon, känns som att ett impulsköp ligger nära.

Skål:)

1 kommentar: