onsdag 10. mars 2010

Bang!

Ja det pangade ordentligt igår. Lyon bjöd på en tidig påsksmäll och slog ut självaste Real Madrid. På självaste Santiago Bernabeu, där också finalen ska spelas den 22:a maj. Utan Real alltså, tror inte det var helt vad Madridborna hade tänkt sig. United krossade Milan med 4-0 i en fotbollspropaganda av sällan skådat slag, anfört av Wayne Rooney som även denna match nätade två ggr. Dock är det inbytet av Beckham som sitter starkast på näthinnan. Han kom in i andra halvlek och 73000 åskådare på Old Trafford ställde sig upp och gav han ett välkomnande jag inte ens tror han hade väntat själv.. Tack för allt du gjort för oss Becks, ett rörande tack av Uniteds hemmafans. I intervjuerna efteråt kunde inte ens Beckham hålla tårarna tillbaka. En stor spelares sista sorti på Old Trafford. Troligen..

Kom hem för ett par timmar sen efter en nydelig middag i Alex nya kök. Väldigt trevligt och avslappnat. Felicia var så trött så hon nästan somnade i min famn på väg till bilen och nu sover hon sött tillsammans med sin mamma. Sliten jag med känner jag. Träningsvärken från x-fit igår gör sig påmind så fort jag gör en ansträngning, en härligt smärtande feeling man aldrig får nog av. Dags att knyta sig strax..

Modo ute av slutspel. Oförståeligt med med så mycket NHL-rutin i laget.. Foppa, Näslund, Svartvadet etc etc. Kan ha varit Foppas sista match, inte helt vad han tänkt sig tror jag.

Fredag och helg. Blir husköp, känner det på mig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar