onsdag 24. mars 2010

Jada joda josa. Då var vi husägare, om än litet men husägare. Ska bli fantastiskt skönt att flytta från denna hyreslägenheten även om den räddat oss i allt kaos!
Självklart blev det lite firande eftersom jag var ute på en jobbsession med Netcom.. Hemma runt 0130 och även om jag inte drack speciellt mycket och bara vatten efter midnatt, så känns det ju på morgonkvisten. Hade i tillägg sagt ja till påskfrukost i barnhagen kl 08 så skulle ju köra bil. Kändes ändå inte som något genidrag när jag väl satt där, började nästan fundera på om jag satt linserna i fel öga eller om jag kanske rent av glömt dom. Suddigt. Svepte påskkaffen och brände ner på officen för att utnyttja den lilla timme jag hade att få undan jobb innan jag skulle på kurs.
Var väl så offektiv som man kan vara och hela dagen har gått i surr. Typiskt dagen efter. Straffen blir att man sitter här nu med mail och grejer hehe.
Joda jada nejda.
Ska se sporten nu och sen ska jag in och slåss med det trotsiga lilltrollet i sängen.
Satan vad vi var oeniga idag haha. Jag mot en 2,5-åring. Vann jag egentligen, det är frågan..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar