onsdag 17. mars 2010

Jaja..

En stund sen, jag vet. Ska undgå alla klyschor och ursäkter varför, bara är så helt enkelt.. Jag och Andis avnjöt lite indisk mat i afton och såg Champions League, Barca krossade tyskarna och är vidare. "Messimagi" som vanligt, Zlatan på bänken från start.
Jo är i NYC och jag e ensam herre i huset. Gott och ont, otroligt hyggligt att få henne för sig själv(inget illa menat kära) men man blir också lite låst. Därför bjöd jag in Andis, måste göra det lite så eftersom hemmabana är att föredra så man inte fuckar till hennes sömn mitt i veckorna med sen läggning. Kan ha förödande konsekvenser för dagen efter faktiskt. Räcker med att det blir sent på helgerna ibland.. Den uteblivna träningen denna veckan ersätts av karbo(läs öl och rödtjut) och det kan väl inte vara fel uppladdning inför en halvmara? Tar en zip till av den sista ölen(lovar!). Dock har jag signat mig för fotboll imorgon kl 17. Felicia får bli med Lene & Magnus på visning när jag tränar. Stackare, börjar väl fundera vad som sker efter sin 100:e visning och denna gång med L&M och inte oss!

Irriterar mig över att jag satt på diskmaskinen nu och inte innan jag gick och lade mig, orut..

Nyhetsmorgon på SVT. Skjut mig innan jag tar antidepressiva medel..

Susanne Sundfør och "The brothel", ryser så bra den är!

Patrik Sjöberg ute av mästarnas mästare, på tiden. Kör på nu Louise Karlsson!

Felicia vaknade just, drack en halv liter vatten och somnade om halvliggandes. Undrar om hon var vake när hon drack..?

Creepy grejer med all is som faller från taken. Igår en som blev allvarligt skadad i Oslo efter att ha fått en isklumpp i skallen på Frognerveien, ligger i koma fortfarande. Idag en ny händelse där en dam blev körd till legevakten efter att blivit träffad, dock inte allvarligt skadad. Flera frontrutor på bilar som krossats i tillägg. Hallå gårdägare!

Dags att joina Flis, hörs. Natta på er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar