tirsdag 23. mars 2010

Så var det då gjort

Då var det klart. Vi har fan köpt oss bolig. Alltför dyr men va fan. Alla folk runt på denna Netcomsamlingen säger grattis och "det är ju en investering, det får du igen!". Ja kanske. Kanske alla bara vill uppmuntra mig för att jag känner glädje kombinerat med en feeling att jag/vi betalat alltför mycket. Har dock mest godfeeling och jag tror att allt har en mening. Denna skulle vi ha och när vi ev säljer om typ 5 år eller vad d nu blir så ordnar det sig. Herregud, allt går ju över takst i Oslo oavsett, vad kan man göra?! Jag e happy. Vi har köpt och det känns jääävligt gott!!

10 kommentarer:

  1. Grattis!!! Tror du gjorde helt rätt och som jag alltid säger, ingenting är för dyrt för den rike:-)/mr Tofters

    SvarSlett
  2. Haha, hade ju ett par mill att gå på så...

    SvarSlett
  3. Så bra! At dere fikk kjøpt. Ikke at det var dyrt ;) Hvor i byen? Skal dere forlate nabolaget? Vi har bil med hengerfeste... :)

    SvarSlett
  4. Tack för tilbud:). Står ju på Lagerboks allt da så det körs ju bara ut till oss. Men kan kanske behöva lite hjelp med att bära ting in efter vart. Bekkelagshögda nästa...

    SvarSlett
  5. Tack för erbjudande! Bekkelagshögda nästa...

    SvarSlett
  6. JEG ER SÅÅÅÅ GLAD FOR DERE!!!! HERLIG Lene

    SvarSlett
  7. Pengar är inget problem. Grattis! /Mr Åberg

    SvarSlett
  8. Tack Åberg, var väl på tiden efter 9 mnd letande elle..

    SvarSlett
  9. Amen, stort grattis då =) Så glad för er skull! Kanske vi kan hinna med en titt innan ni flyttar nästa gång... (host host)

    SvarSlett
  10. Ja det blir ju svårt kanske, inte helt säker på att ni hinner det såvida vi inte bor här i mer än 10 år da;). Men tack!

    SvarSlett