torsdag 18. mars 2010

Sitter och chillar lite med ett en av alla tesorter som Johanna har inhandlat till hemmet. Har som mål att avveckla lite av kaffeförbruket och gå över på just te, bättre för magen inbillar jag mig. Kan ju inte vara god fisk att dra i sig 4-5 koppar java varje dag..

Gott trött i kroppen efter en timmes fotboll i kväll. Felicia var hos Magnus & Lene och eftersom att visningen uteblev för dom blev det hemmamys med middag. Pesto bjöds det på och det råkar ju vara hennes favorit. Tryckte i sig som aldrig förr förstås, matglad jenta vår.

Nu är det igång. Hela sverige har väntat på blod, svett, tårar och tacklingar. Heta känslor och slagskott. Slutspelet är igång i vår nationalidrott och det är hett med en gång med bla sudden som ska spelas strax mellan Frölunda-HV71. Mitt Färjestad loosade första matchen och det på hemmaplan, ser tufft ut. Det blir lika hett som varje år, fan vad jag saknar Canal+ nu!

Träningsdagboken min är lika innehållslös som en bok utan sidor. Blivit dåligt med löpning i det sista även om vi tog ett intervallpass i Måndags jag och Alex. Måste komma igång mer nu innan det närmar sig i maj. Denna veckan blir det dock tufft eftersom Jo e borta men nästa då måste jag få upp speeden, dags att tagga igång.

Haha, ler åt Varg Veum i "Torsdagskväll i Nydalen".

Dags att laga matboks till skatten.. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar