mandag 8. mars 2010

Som vanligt denna Måndag. Kommer hem efter att ha hämtat Flis i barnhagen, kokar i ordning en liten middag i felleskap med min kära som avnjuts i en ren Måndagsdimma. Jo drar på sin timme samtidigt som jag och Flis tar kvällsduschen. Vi fikar(jag med kaffe, Flis tog russin och vatten dagen till ära) och går och lägger oss och läser barbapappa(När fan ska hon tröttna på den rosa vinterboken..:)). Jag somnar min vana trogen till lite och kommer yrvaken ut i halvnio-tiden. Inte mer spännande än så. Ingen mer dramatik. Därför lite småpigg nu och websurfar lite på dagstidningarnas headlines. Bara tragiska news där artikeln om de två 9-åringarna som drunknade i Kristiansund toppar misären..

Läser att Birro sliter. Min hjältesskribent, min dagliga trofasta blogg där allt som ingen annan vet om italiensk serie A kan läsas och intas med tesked. Hoppas du återhämtar dig från reumatismen Marcus. Jag håller på dig. Följt dig från tiden i Bossanova i P3 på 90-talet och gör så fortsatt. Kämpa på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar