torsdag 27. januar 2011

Var och snabbtränade i morse efter att jag dumpat Felicia i barnehagen. Ett 25 minuters intervallpass fick det bli, lagom. Lite frukost på gymet(Elixia är fantastiskt som varje dag bjuder på frukost på alla sina senter!) och nere på office runt 09.
Liten skum grej i duschen. Ånej, inte tänk perverst här nu!
Jag hade glömt lägga ner ny duschcreme i väskan min och eftersom båda dispensrarna i duschrummet var tomma med så var det oundvikligt att fråga den lilla tjocka gubben som redan stod där. "- Ursäkta, kan jag få låna lite duschcreme av dig tror du..?"
Han såg lite surt på mig och träningen hade tydligen inte alls gett han en bra start på dagen..
"- Jag har bara schampoo". Fan tänkte jag samtidigt som jag tog en klick av endast tacksamhet..
Då kom jag och tänka på det. Killen var ju flint och kal på skallen! Varför i hela världen har en flintskallig man med sig enbart mintluktande mjällschampoo i duschen?? Tugga på den. Många säringar där ute. Mååånga...

Tog i bruk en N8 från Nokia idag och man undrar om finnarna sovit de sista åren.. Undrar hur utvecklingsteamet ser ut. 3 får och 1 åsna typ. Får noja bara jag ser på telefonen. Varför kan de inte stoppa in android som alla andra...

Fredag imorgon. Undrar vad jag och Flis ska hitta på i helgen tro..
I morgon kan det bli hennes favoritsport(Handboll) med tanke på att det är semifinal i VM. Blir nog så. Vi klär oss i blågult, sätter oss framför tv:n och skriker heja Sverige!
Med Tacon i vrångstrupen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar