onsdag 19. januar 2011

Vad er lyden??!!!

11 min till t-banan går, har aldrig någon flyt med timingen på Helsfyr. Dock ingen brådis, hinner till min påtänkta styrke/core timme på Lambern oavsett så varför deppa?
Blåser kallt här dock... Varför var det tvunget att bli 8 minus igen för?!

Nas och Damian Marley är mina följeslagare i öronen idag.
Köpte tickets till Nas igår! 29:e mars på Sentrum Scene. Dessutom har han med sig Raekwon(en av grabsen i Wu Tang) och det kan ju inte bli fel. Såg han för några år sen i samma lokal och det var överraskande bra för att vara en HEL hiphopkonsert. Eg gleder meg!

Norge blev om inte sågade så hårt kritiserade efter en knapp seger mot Brasilien igår.
Sverige blev HALSHUGGNA efter sin häpnadsväckande torsk mot Argentina. Medialt då alltså.. Som att jag skulle slå Robin Söderling i ett Game i tennis typ, ska inte hända. Men det hände. Nu är det skärpning mot Polen om det ska bli någon semifinal! Raka dig Staffan! Polera flinten Ola! Tagga nu!

Hoppar på en stappfull linje 4 och letar desperat efter ett handtag i taket. Höll på att krossa en 1-åring i barnvagn förra gången efter chaufförens hastiga inbromsning, vill inte riskera det igen. Ingen risk förresten, står som en packad sardin. Kan inte ramla ens om jag vill:D!

Hafjell i helgen, blir bra!

Och vad i hela h$%#}%$e är Lyden av Norge??!!!
Kom igen nu, kom med tips!! 200 lappar på spel ju:):)..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar