søndag 30. januar 2011

Till er som följde mitt tips!

Beklagar. Beklagar den lilla detaljen att Deportivo kvitterade i den 88:e matchminuten på ett jävla flaxmål som inte liknar grisen.. Men så är det. Det spelas ju i 90 minuter, bollen är rund, cup är cup etc. Milan dominerade ju programenligt och Zlatan målade igen(även om det inte var hans snyggaste i karriären) på ett instick framför mål. Efter att Sevilla vänt 0-2 till 3-2 med en man mindre(Van Bommel utvisad i debuten, oseedat..) hade jag redan cashat in stålarna jag mer eller mindre.. Sorry people, kommer stark tillbaka. Till Mackan: Jag ska tjäna in de 4 lapparna du bommade på, promise!

Felicia råtaggad och 08:15 kunde jag inte hala ut det längre. Uppstigningen alltså. Dags att floppa upp med andra ord. Andis snarkar tunga stockar i soffan efter en cognacfylld middag igår och Felicia ser rart på honom. Han sover vidare trots tecknat på megahög volym. Sätta på kaffe kanske..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar