mandag 17. januar 2011

Solsidan!


Så var det äntligen tillbaka i rutan. Vårt kära gäng i "Solsidan" är här med en ny säsong i förortens Stockholm om hur det är att leva i villaidyllen. Eller..? Mjukstart igår men kommer att ta sig opp precis som förra säsongen, säker på det. Igår fick Fredde erbjudande om gratis massage från Alex fru. Hon hade precis köpt ny bänk och ville lära sig och öva på någon. Freddes fru hade självklart glömt avtalen och han kunde själv inte säga nej när samtalet kom. Grunden till skepsismen var väl att han antingen tände på frun eller helt enkelt var okomfortabel när han var lättklädd. "Särar du lite på låren Fredde, så jag kommer åt på insidan också". Haha, stackare!
Nya barnflickan de fick hade jordens största silikonbröst, Alex granne trodde han var "skinkryttare" och frieriet han skulle göra crashade fullständigt. Ställ klockan 20:00 på Söndagar!

Zlatan räddade än en gång Milan. Och vilket mål sen.. Slutar aldrig att leverera Ibra och fan om han inte är en av världens 3 bästa nu. Milan tappar dock lite av försprånget sitt i toppen och dramatiken ökar eftersom Inter och Lazio vann. To be continued där.

Måndag igen ja. Vilken jäkla natt. Tror jag vara vaken 10 ggr. Antingen av att Johanna var vaken(!) eller att Felicia satte stortån sin i mungipan på mig.
När klockan ringde 06:30 fattade jag ingenting och både jag och Flis hade gått in tunga sömnen(Typiskt!). Undrar hur man får en 3-åring att sova en hel natt igenom..?

NHL börjar bli hett. Lunkan dominerar i målet i Rangers, Zuccarello(eller Zuce som de kallar han) gör mål efter mål och Sedinarna "rular" i Vancouver. Börjar bli dags att ställa klockan till nattmatcherna snart.. Eller vad tänker jag med, Felicia väcker mig säkert till matchstart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar