søndag 21. november 2010

Sunday morning

Seeega Söndagsmorgnar, alldeles underbara! Underbara när man har tiden, när man bara kan vara.. Slappar lite framför TV4:s nyhetsmorgon med en kopp nybryggt i handen. Fortfarande trött sen Fredagen känner jag, gjorde inte saken bättre att man var vaken till efter midnatt igår heller. Satt på film till Skatt kl 07 när hon började tjata om Ida&Emil och där köpte man sig nästan två timmar till, smart drag! Bra planering av föräldrarna att ha Macen liggandes klar vid sidan av sängen*host*..

Hon är så glad för tiden Skatt, har sjungit hela morgonen och senaste veckorna med.. Så härligt:)....

Tilde med gäster sitter och trycker Mexfood som om det var det mest naturliga att göra en Söndagmorgon. Jag läppjar kaffet samtidigt som jag försöker fatta hur Eric Gadd kan vara "efterlängtad" i sin comeback. (1Vad har den karln..?)
Maria från någonstans i avlånga Sverige skrapar fram 50000,- på triss och min kaffekopp är visst tom.. Aj da.
Coola Robyn på tv, coola tjejen. Bra representant för Sverige som Carl Bildt skulle sagt!

Kaffedate kl 1300 på løkka. Lagom aktivitet idag, vet att kommande veckan blir hysterisk med fulla dagar och kedjeträff Mån-Tis bl.a. Ska köpa ved och elda kaminen Zlatanhet ikväll, det är mitt delmål för veckoslutet.

Zzzzlatan är.. Ja glödhet!! Avgjorde igen med en brassespark av högsta klass mot Fiorentina och Milan leder nu serie A. Lika cool som Robyn, lika bra.

Felicia sitter i soffan och spelar spel på Johannas iPhone, hur gammal är hon egentligen??!

Påtår..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar