onsdag 3. november 2010

Höst

Inledde med ett litet träningspass på Lambern morse, 5 km på bandet plus lite mage/pushups. Inte rört mig på en vecka och det stavas rastlöshet i Ingvarssons kropp, funkar inte.
Tog visst Johannas strumpor med mig i väskan... Otroligt skönt att känna hur de korvar sig under fötterna i skorna, NOT.

Prövar ny resväg idag, 21 från Helsfyr. Bra eller dåligt, ja vem vet..? Får se då efter en stund.

Bra kväll på Unibet igår:). Hade på känn att FCK och Ståle Solbakken skulle skrälla hemma mot Barcelona på ett eller annat sätt. Starka i parken drängarna.. Satt X i både halvtid och fulltid och det gav 750 på satsad hundring, dessutom 200 på Valencia och Tottenham som Satt lika fint den. Får man vara nöjd med.

Regnet öser ner lika intensivt som igår och om den dagen var mörk och grå, då vet jag inte vad detta kallas? Gråååå? Nånting sånt tror jag, riktigt höstmörk. Gläder mig till att hämta F i barnhagen utan bil eller vagn i regn. Tror jag stressar hem och hämtar endera innan jag drar dit...

Brottet ikväll kl 21 på svt, onekligen kvällens höjdare.
Efter Tacon som vi blivit bjudna på jag och Flis hemma hos Lene&Magnus da förstås, mums!

Jöss, framme ju. Kanske nya kollektiva vinnaren detta..?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar