søndag 7. november 2010

Ännu en besökshelg har passerat och denna gången var det min sida av familjen, syster med familj. Lugn, skön och trevlig helg med god mat och gott sällskap. Perfekt!
På kvällen idag kom så resterna av Felicias "födelsedagsfirare", närmare bestämt våra vänner i Oslo.
Det var ca 10 "locals" med den ena fina presenten efter den andra. En spis som hon kan laga egen mat vid, en barnvagn till sina dockor(väldigt viktigt att de får sova på helgerna plus att de ofte är sjuka ref Felicia). Vet inte helt vad Felicia får för nidbild av födelsedagar..? Blivit firad 4 ggr nu och hon tror väl säkert att julafton varar i en vecka med.. Av sin kjäreste fick hon ett vristband och jag tror hon gillade det väldigt mycket:)..
Tuff helg alltså, hon somnade till Tingeling i Johannas famn och det kan säkert märkas vid uppstigning imorgon. Kanske inte "Rise and shine" man ska förvänta sig. Eller eskimåkyssen man kan få 0530 vissa morgnar(gärna helger).

Tur jag inte bankade in cash på Chelseavinst som jag tänkte men inte hann med. Torres gav de röda en efterlängtad skalp och sörjde för 2-0..

Malmö vann allsvenskan för den som bryr sig och Zlatan låg bakom Milans seger mot Bari i Serie A.

Själv ligger jag horisontalt redan och ska försöka ta mig igenom minst två sidor i min spännande bok innan jag tappar den i ansiktet på mig själv.. Harlan Coben here I come:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar