onsdag 17. november 2010

På väg hem från stan. Bullet for My valentine på Rockefeller och det rockade faktiskt riktigt bra, tight band.
Dock hade jag kunnat tänkt mig att vara vägg-i-vägg där Stonesaur med Corey Heim höll låda, bra det med. Ikväll föll dock valet på det mest "sociala" om man säger så.. Vet inte hur många som hade följt med annars. Hellyeah var support på de andra, och gammal Panterageek som man är så hade man gärna sett Vinnie Paul utöva trumsolon som han gjorde på gamla goda tiden.. Men men, en annan gång.
Bullet var helt klart värt ingångsbiljetten!

Jag lämnar imorgon. Har jag kontroll?
Ja, det bör jag ju ha typ. Nät man är borta på kvällen blir man alltid lite "fjern".. Vilka kläder, vilken tid, ska hon ha med sig nåt spec osv..

Oops, dags att gå av banan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar