fredag 12. november 2010

Stressar ut för att hinna T-banan 06:49 och snömängden förvånar mig lika mycket som att Cher faktiskt fick skivkontrakt. November jag vet, men ändå. Känns nervöst att ge sig ut småjoggandes, med flata sulor och glatt tösnö. I nedförsbacke! Hinner så vitt med banan och konstaterar att den lilla rushen, var klart värt det.
Glömde mössa. Mindre hår betyder mössa de första dagarna i vinterklimat, oskriven lag det. Känner sig som en nudist på skallen. Som om man glömt kläderna liksom(nu vill väl inte nudister HA kläder men ni fattar).

Jamen om inte Varg Veum sitter längst bak i bussen!
Inte han men fruktansvärt lik. Älskar look a likes, får världen att bli så mycket skojigare. Såg förresten Robert Redford igår, inte så lik på utseendet kanske men den ljusbruna skinnrocken gjorde att jag helt klart tänkte be om autograf. Ingen kan bära den som Redford..(förutom min look a like da förstås)

Jamen har jag inte en freebee på kaffe&juice idag med. På en Fredag! Haha, "smila mot världen så kommer det en buss till dig" som man sa på "Dag" igår. Kan inte annat än hålla med.. Ha en flott veckoavslutning alla där ute:)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar