mandag 15. november 2010

Jag älskar vår nya soffa. Det ena hörnet är bara som vigt åt en kvällskaffe när Felicia ser på Fantorangen & Co.
Kanske lite farligt att "älska" sin soffa så högt? Det är ju faktiskt inte speciellt bra att bli "försoffad". Dock tror jag inte man kan kallas det så länge man inte sitter i den många, många, många timmar om dagen. Jag gör inte det. Jag sitter i den och avnjuter en stilla kaffe, allt medans Skatt ser på barn-tv i 20 min. Detta för att det är det enklaste sättet att få henne att tagga ner, att komma ner i puls.
Vad passar då bättre än att scanna internet, mail och annat på telefonen? I soffan man lärt sig att älska på mindre än en vecka? Dessutom med en kopp java..?Nej, ja, vet inte du..
Nu bjuder visst Felicia på te här i sin kittyservice också, kan man ju inte missa för allt i världen..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar