mandag 15. november 2010

Forza Ibra!

"Unmarked graves" med Purified in Blood inleder veckan, härligt och stenhårt. Just satt mig på bussen på väg ner mot kontoret. Konstaterar att mina fingrar är vita av kyla, detta till trots för handskar och bara några ynka plusgrader ute.
Måste ha världens sämsta blodcirkulation..

Lugn och väldigt behaglig helg. Per(Johannas bror), eller Postman Pat som Felicia kallade honom, kom i Fredags kväll och sov till Lördagen. Medans han och jag drog på x-fit på Lambern/Elixia var Jo och Flis ut en tur på Vinterbro och handlade lite på Lördagen. Per drog och inte länge efter kom Mackan, Linda och barnen på middag på kvällen. De var i Norgelandet pga dop och det var lite löst planerat sen länge men kul att det blev av likaväl. Trevligt och gott käk, mue bien!
Fars dag inleddes med teckning och flaxlotter(visserligen resultatlösa men ändå) från mina tjejer. Vi sov helt till 09 på Söndagen faktiskt, också Felicia. Hon var helt slut och somnade heller inte förrän kl 2330 kvällen före da. Då hade hon, Nora och Tuva kört järnet 4 tim i sträck..
Resten av dagen bestod av gåtur i slasket, grädda våfflor och göra rent krystallkronan som äntligen kommit upp..
Smooth helg kort och gott!

Zlatan avgjorde Milanoderbyt med matchens enda mål på straff igår. Börjar visa tyngd nu Ibra!

Ikväll fortsätter Boardwalk Empire, tredje delen. Perfekt när Skatt har somnat. Blir inte många handtag ikväll oavsett känner jag så Buscemi och grabbarna blir bra sällskap när man ligger i ryggläge i nya soffan:).

Möte om 10 och jag sitter i kö nere på Oslo S, kan bli tight tror jag. Hmm.. Finns det ingen app mot förseningar tro..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar