mandag 31. mai 2010

Winter

Jag blev så glad. Killen vann 250 lakan på tv2 i vill du bli miljonär. Fick lite gåshud till och med.. Klart han blev glad, han fick ju stålar till sin fisketur i Alaska nu i sommar. Men varför blev jag glad tro. Hade fint kunnat behöva dom, speciellt nu när det är flyttdags så jag borde kanske bli lite avis i stället? Nej da, får gåshud jag. Kul för han..

Precis kommit in efter att ha varit hela eftermiddagen i Frognerparken. Felicia matade änderna med sin sandwich-is och skrattade så hon höll på att ramla omkull. Till slut hade vi både måsar och trutar runt oss och kanske bra att sandwichen tog slut..

Tog cykeln hem ett par timmar senare. Fel på sin sessacykel, jag med ett ständigt vakande öga snett bakom. Äter lite kall Chili con carne efter att hon lilla skatten till slut somnat.. Avslutning på Kommissarie Winter nu på Svt. Grymt bra skandinavisk krim. Blir bra med kall Chili...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar