tirsdag 1. juni 2010

Touche! På jag tror det var trettonde försöket, hamrade han in matchbollen med en stenhårt placerad andra serve. Schweizaren klarade inte hålla ner returen och den gula filtbollen seglade några decimeter bakom baslinjen. Game, set, match Söderling. Mot Federer! Grymt stort, ska han äntligen gå hela vägen nu när hans överman från finalen förra året redan har besegrats? Må ske, må ske. Nadal i en trolig final och blir lika svårt det. Dock slog Robin ut honom i kvarten förra året så slå honom kan han. Blir en väldigt spännande fortsättning på årets franska öppna!

Vilken dag vi fick av våra vädergudar idag, kanon!
Vi tog pick och pack och drog ut på stranden på Sjølyst havsbad efter jobb och dagis. Felicia trotsade kallvattnet redan i femte matchminuten och vadade ut mot anden som hon var helt övertygad om ville ha hennes upphittade träpinne..
Grillat i form av kyckling plus annat gött som min kära köpt in var vår proviant. Felicia åt avocado så det stod ut av öronen hennes, vi åt resten(utan avocado eftersom F vägrade dela med sig).
Hade tagit på mig löparskorna innan vi gick så jag kunde sticka iväg direkt när tjejerna rullade hemåt. Kanon och fick jag Jammen inte sällskap av Tante Mary med eftersom hon råkade springa förbi. Trevligt trevligt som Svullo sa.
Ca 15 km kanske, wild guess. Stumma ben nu.

Jobba på Guns imorra. Fattar inte varför jag satt mig opp da de sög förra gången i Spektrum. Att jag aldrig lär mig.. men kanske man känner nån jäkel den här gången, da er ju skoj.

Fel snarkar lite småcharmigt, det samma ska jag göra..
Natta:).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar