tirsdag 29. juni 2010

Viva la Spania

Just lagt mig på rygg i den överraskande sköna tältsängen från Ikea. Tror det beror på alla plastbagar som ligger inklämda där under, blir liksom stabilare och inte den sedvanliga hängmatta till säng.. Just sett Villa sänka ett blekt Portugal och det leder till kvartsfinal mot Holland. Vilken match det blir på Fredag! Och det följs alltså upp av Argentina-Tyskland på Lördag i tillägg, jobbigt skriker man:D. Annars är ju redan dagarna fyllda av andra småsaker såsom flytt, packa, flytt och lite jobb.. VM kan dock inte ignoreras helt. Inte av mig i vart fall. Packa, se match, åka till Living/Ikea, köra lådor, packa. Tror det blir så närmsta dagarna för min del..

Ironiskt med alla mål i VM men Villa var ju faktiskt offside han med...inte lika mycket som Tevez kanske men ändå, offside var han..

Krompen badade idag såg jag. Ramlade i sjön och båten körde ärevarv i några minuter innan till sist livvakterna fått upp den adlige på land igen och stoppat båten. Hade det varit knugen hade folk bara lett och tänkt " jaha, typiskt han. Han är verkligen en bra representant för Sverige.."
Här blev det toppnyhet och framsidan på VG git, inte illa..

Klarar inte att tänka. Har jag ordnat allt inför flytten tro..? Surrar i skallen och jag har väldigt svårt att koppla av när jag ligger här på min provisoriska sovplats. Utemöbler..? Ja, måste fixa det. Behöver ett kombiskåp kyl/frys senast i helgen med. Grill javisst. Måste somna snart...

På Torsdag tar vi över huset, ska bli satans digg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar