tirsdag 8. juni 2010

3 dagar

Tisdag. Snart Fredag. Inte imorgon, och inte dagen efter men dagen efter det, då! Då kickar de igång till afrikanska sånger och danser på läktarna, den efterlängtade avsparken. Jo visst gläder man sig..

Sommaren tog ett break och lyste med sin frånvaro under Tisdagen. Faktiskt så regnar det fortfarande ute just nu. Efter sol kommer regn och allt det där, men jag hoppas att högtrycket kan komma tillbaka ganska snart igen. Så himla gött med 20 degrees och gassande sol! Kan väl i vart fall vara här till den 19:e då vi drar till Portugal?

Allenepappa i några dagar igen så visst förtjänar man ett glas rött när man sitter hemma. Med lite serranoskinka till, mmm! Prinsessan somnade faktiskt prick 19. Gick och lade mig tidigt med henne för hon sa att hon ville det. Jeje tänkte jag. Har ju hört det förut och helt plötsligt står hon och hoppar i sängen. Idag bara vände hon ryggen till efter en saga, och 5 min senare var det natta.. Sov sött älsklingen min, sov sött:).

Lite humor på TV Norge. Hela Sveriges "Dregen" inreder ett hårdrocksrum åt ett par. Riktigt ballt och svart. Me like!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar