mandag 3. mai 2010

Glenn Strömberg. Kanske ingen världspelare på planen även om han spelade som proffs i Atalanta i många år, men satan vilka klockrena analyser han kommer med karln.
En bättre expertkommentator har väl aldrig SVT haft och inte så jäkla rart att han blivit Sveriges nya gunstling. Folkkär och älskad rentav. Landskamper, VM i sommar och framförallt i Fotbollskväll på måndagar kl 21:30 på SVT. Du pratar Glenn, jag lyssnar..

Gro Hammerseng gör comeback, kanske man ska börja se på damhandboll lite sporadiskt.

Ok Ålesund, kul att ni skräller men nu räcker det väl. Ni fuckar mitt tips!

Chiliteet bränner lite lätt i halsen. Minner mig om att mina ögon svider och som att redan nämnda te hamnat just i ögonen och inte halsen. Trött efter sen Lördag, trött efter alltför mycket linsbruk. Dags att knyta sig och ladda de gamla sargade lederna så de är i bättre form imorgon. Pepprar mig full av nässpray och går in i nattens sommarmörker..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar