tirsdag 25. mai 2010

- "Pappa, ligg ner".
- "Ok, lägger mig ner. säg till när du läst klart och jag ska läsa vidare"
...Morris når ikke strumpan..Morris dropp...tassen..Morris sykehuset..
- "Pappa läsa Morris"

Felicia ska alltid läsa en liten runda först innan Farsan Balou får ta över. Lite för att visa vem det är som bestämmer, vem som är chefen. Och det är ju utan tvekan hon. Capo del tutti capi som de sägs i Italien, bossarnars boss. Vår jenta det.
För er som undrar, Morris är alltså en liten hund som svalt en svart strumpa av misstag och får lite magvärk så att sjukhuset måste uppsökas.. Fantastisk bok. In a shop near u!

Vadkrampen har avtagit markant och kroppen börjar återhämta sig efter Lördagens genomkörare. Visst väl att det skulle krävas några kalorier men att man skulle vara så trött efteråt.. Idag är första dagen som jag inte känner ett stort behov av att bara ligga ner och vila/sova. Söndag och Måndag var total koma, helt slut i kroppen.
Dock måste jag säga att så här några dagar efter varvet, när man fått smälta det lite, att det var en jäkligt kul grej att göra. Massa folk, fullt liv och den folkfesten. Musik överallt och suveränt arrangement.
Klart vi löper Oslos halvmara i september med, även om det kanske inte är lika spännande att löpa i en stad du kan utan och innnan. Anmäler mig asap:).

Ok, jag erkänner. Ser på danska Paradise Hotel samtidigt som jag skriver och det blir bara HubbaBubba. Hatar sånt här skit på tv.

Danskar e galna. Måste se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar