søndag 2. mai 2010

splittade en taxi hem med Caspar inatt och tror kl var runt 04 när jag entrade dörren lagom smålurig. Kvällen tillbringades efter fest ute på John`s, en liten pub/bar ner i sentrum. Inget fel på stämningen och dryckerna flödade i form av äcklig tequila utan salt och citron och annat matgott. Drack champis med, något jag absolut inte gillar heller. Formen var därefter efter 3 timmars sömn på soffan, och när mina tjejer kom ut och väckte mig och skickade in mig till sängen var jag en fin mix av lik och dålig tequila. Somnade aldrig riktigt de timmarna fram till nio men de gjorde ändå en väldig nytta kände jag, var ju faktiskt hyfsat pigg då.

Eftersom Jo varit på kurs har det varit jag och Flis hela dagen. Frukost hemma hos Lene & Magnus, fika på åpent bageri samt mer fika på kolnihagen. Dagen sa bara "wosj".
Avslutat med god middag och nyligen lagt en övertrött Felicia som vägrade sova på dagen idag. Själv ser jag mer eller mindre dubbelt och sömnbristen börjar göra sig påmind.. Blir en snabbtitt på sporten och sen kryper jag in och gör trollet sällskap.
Visst ja, skulle hjälpa Jo med att plugga Yoga med. Känner jag har mycket bidra med haha. Ahuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar