onsdag 5. mai 2010

Dags för vårskrik

Efter en minst sagt snöfylld dag igår så sken solen på den knallblå himlen morse och utöver dagen. Aprilväder i maj och man kan börja fundera på om vädergudarna gått på syra eller om de bara vill förvirra oss. Tydligen har dock våren parkerat nu ref VG. Klart jag litar blint på landets största tabloid och spänner på mig schortsen from imorgon. Välkommen sommar, bara att komma!

Turbulent dag idag. Mycket på jobb och på eftermiddagen ringde Jo och så att jag måste hämta Fel på dagis eftersom hon stod i Fredrikstad. Bilen låst, problemet var bara att nyckeln låg ini.. Efter några samtaler var NAF på saken och det ordnade sig.10 min senare fick jag besked om att skynda upp på dagis ASAP, Fel hade klämt fingret i en dörr och även om det inte var så allvarligt var hon ledsen. Stackarn.. Rune fick agera taxi och köra upp mig, hem körde vi trikk och buss. Piggade upp henne, kollektivt är ju trots allt dödskul.

Kvällen har bestått av jobb mest. Känner mig helt färdig och att huvudet känns som en boll med bomull och slem gör väl inte saken bättre. I sängen redan och det är dags att ta kontakt med komainstansen så sömnkontot fylls på. Over n out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar