søndag 9. mai 2010

Fick somna om och vaknade nio morse, shit det var skönt!
Tjejerna satt och åt frukost när jag kom utlufsandes i bara pysjen, Flis åt vaniljyoughurt och Jo slog till med en kopp te inför yogan as usual. Examen idag för henne så vi håller tummarna att hon kommer ut som guru.
Inte speciellt tung idag men löpte ju heller inte långt igår.. Tror inte jag hade kunna löpa så mycket fortare men däremot hade jag kunnat ökat på slutet och definitivt tagit in de 4 sek jag loosade mot Caspar! Jag slog av på takten uppför den för jag trodde det var längre in jag skulle växla, insåg dock mitt misstag när jag hörde hejarklacken ropa och jag såg Felicia stå där och studsa i extas..Fattade ju att växlingen var efter det och det handlade inte om många meter. Var nog 4 sek det men å andra sidan, hade inga mer krafter kvar förutom det(fanns ju en grund att jag vilade oppover..) så all honör till Caspar och alla andra. Bra löpt!
Chillar med en cortado på kaffeb. Flis sover. M&L kommer på middag ikväll och Fel tyckte själv att hon behövde vila lite inför det, haha! Kan ju inte annat än le åt henne.

Kort vecka som kommer. Ut och äta lite Onsdag kväll, sen packa bagarna och dra hem till Mor&Far på en långhelg. Ska bli skönt att coola den lite några dagar.. Fel pratade med farmor idag och var helt i 100, tror hon längtar..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar