søndag 3. januar 2010

Gott nytt år!

Har verkligen varit ute av "internetvärlden" och totalt lagt web och annan teknologi åt sidan denna högtiden. Varit inne och kollat mail på sin höjd men that`s it.. Skönt absolut men man märker också att det blir trögare att komma i gång med allt. Lite tyngre att tag i saker, lite tyngre att acceptera faktum att saker och ting faktiskt måste göras. Ser det som positivt, då har man verkligen slappat av och fått ladda batterierna. Vi har haft en toppen jul hemma i Sverige, fått massa god mat och massa kärlek av våra föräldrar och DET behövs ibland:). Jag ser fram mot 2010 och det blir ett spännande år med Klart Svar på jobbet och nytt boende privat. Skål!

Just nu ligger Felicia inne och sover i sängen. Sjuk igen och inte alls i slaget. Hon var dålig före jul, men varit pigg och glad i julferien. På nyårsdagen kom det dock tillbaka igen och febern ligger som en dämpare på hennes varma hjässa. Stackare. Gör ont att se sitt barn inte vara i form..
Innebär att det blir hektiskt med en gång. Dela dagarna, ordna vem som kan vara hemma med henne och ändå få gjort jobbet. Får hoppas att det bara varar några dagar..

Var och körde en timme power på sjölyst idag och det var vad jag behövde känner jag. Man får liksom "igång" maskinen igen då, får energi att ta tag i saker och allt blir så mycket lättare. Sen måste jag få igång träningen och upp kondisen, har ju en halvmara som ska avverkas 22 maj..

Hopas att ni som läst mina ord fortfarande följer med vidare. Jag skriver oavsett men väldigt motiverande att veta att "någon där ute" fölger med i tillägg. Förhoppningsvis blir det ofta i 2010:).

2 kommentarer:

  1. Ja, jag hänger ju fortfarande med =) Hoppas att ni har det bra och att Felicia kryar på sig snart. Sen hoppas vi såklart att vi hinner träffa henne också nästa gång ni är i Sverige ;-) Även om du och Jo alltid är trevliga att umgås med! Kramar

    SvarSlett
  2. Kul:).. Faktiskt var hon på dagis idag så verkar lovande. Nästa gång tar vi med henne, självklart. Får se när det blir nästa gång. Vi ses ju här av o till dock I hope:)

    SvarSlett