onsdag 20. januar 2010

Vore väl fan om inte..

..man gick segrande ur en budrunda snart. Idag var det en bolig vi var fruktansvärt kin på. Vi sträckte oss långt ekonomiskt, lika långt som härifrån till evigheten(eller nåt) men en annan nisse hade visst mer pengar. Igen. Men skam den som ger sig! Jag vet att det kommer snart.. Flytet och köpet.
Skulle egentligen tränat x-fit idag, Sam skulle göra debut som barnvakt och allt var planerat. Budrundan gick dock ut på tiden och jag vågade helt enkelt inte vara utan mobilen en timmes tid mitt i. Med facit i hand hade jag fint kunnat sitta här med träningsvärk men man e ju ine synsk direkt.
Felicia var totalt slut ikväll. Tydligen tuff dag på dagis och kl 1920, mitt i andra kapitlet av Ole Brums sagor surrade hon nåt om Nasse innan hon slog igen sina tunga ögonlock. Bra iofs, kanske man slipper väcka henne imorgon.
Handbolls EM är i gång. Sverige suger som de gjort de sista 3-4 åren och har inlett med 2 klockrena förluster. Inte som det var förr... Nu hejar jag på Norge och Steinar Ege & co, go Norway!

Snart OS. Vinterfest över 4 veckor. Kan bli hemmakontor av och till*Host*..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar