mandag 18. januar 2010

Mondays..

Stod upp tidigt med Felicia och Jo(detta även om jag inte hade delivery idag). Ögonen sved som om jag fått rabarbersaft i dom under nattens förlopp och jag undrar varför i helvete jag inte slår av tv:n tidigare..Beck, har ju sett de filmerna 20 ggr förut.
Satt på till Sagene och hoppade där. Spårade i nysnön ner till officen och köpte mig en kopp java på "Kaffe & Juice" på vägen. Satan vad det skaver i ögat. Måste fått ett hårstrå på linsen eller nåt.. Pillar frenetisk utan framgång. Startar PC:n och tänker att jag bara måste få ut det satans hårstråt. Stirrar mig själv i vitögat i den stor spegeln men ser inte mer än ett trött, blodsprängt vitområde. Tar ut linsen och ser att jag var lite snabb imorse, en fjärdedel av linsen ligger tydligen kvar i engångsboxen.. Fuck, inte konstigt att det skavde. Perfekt att sitta en dag framför PC:n med 50% nedsatt syn. Not. Får se om jag klarar att springa rakt fram på löpbandet nere på Ringnes eller om jag kanske hamnar i Yogasalen efter vart. Spännande Måndag ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar