lørdag 9. januar 2010

I am x-fited

Var med på premiären på Elixias stora nyhet i Onsdags, X-fit. Grymt bra timme för dom som inte finner inspirationen bland maskiner och fria vikter, däribland mig. Orkar det inte, stå där och pumpa för mig själv. Pressar mig inte ens och efter en kvart blir jag less och drar av en runda på löpbandet istället. Så gick det med den styrketräningen.. Nu finns alltså lösningen för oss som hellre trimmar storkbenen än står i apparatsalen, dvs X-fit. Knallhård styrketräning men i grupp! Mycket mer inspirerande och framför att kul(trodde aldrig jag skulle tycka det om viktträning). Körde Onsdag och körde idag. Behöver jag tillägga att jag känner mig i kroppen som om jag sparrat mot Dolph i Rocky IV? Ganska fuckad alltså. Kan med gott samvete unna mig lite ost och vino del rosso ikväll alltså. Blir en Barolo tror jag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar