onsdag 13. januar 2010

jeez. Musklerna, de små som finns alltså, värker och är helt slutkörda.
3:e gången på x-fit och jag börjar känna att jag hittat flytet vad gäller vikter och teknik. Ett kondispass i veckan i tillägg så har man en helt ok träningsmodell.
Fick kämpa för att inte somna med Felicia när jag läste saga till och med, Hello Kitty var helt plötsligt 2 Hello Kitty och alla stora röda äpplen hon plockar var små som lingon. En dusch och jag blev lite piggare men känner att det uppvaknandet inte varar länge, blir en tidig afton ikväll..

Läser att Foppas OS-medverkan kan vara i fara. Revbenen har tydligen inte lekt och nu måste han vila 2 veckor till. 4 veckor till OS.. Vi får, vi får se. Kanske han inte är lika bra som för 4 år sen när han vägledde Sverige till guldet tillsammans med Mats Sundin, men Foppa är viktig. Väldigt viktig. Tillsammans med Lunkan i målet och Zetterberg på kanten är de 3 navet i det hjul som förhoppningsvis ska rulla vidare mot ett nytt guld.

Svennis lämnar Notts Co. Kom igen, nu får det vara slut på parodin! Pratar vi 10 jobb senaste 3 åren eller nåt? Börja träna ett klubblag eller nåt som du faktiskt har koll på, less på dessa fadäser. Förut var du en stolthet för Sverige. Nu vet jag inte längre.

Kylan börjar tappa greppet. Gradstocken närmar sig 0-strecket mer och mer och jag hoppas att vargavintern börjar tyna ut.. 5-10 minus är ok men 20 hatar jag. De sa det skulle bli kallare i helgen igen. Fan fan fan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar