søndag 31. januar 2010

Som vanligt sitter man och halvsover lite framför Beck på Söndagkvällen. Just avslutat Fredagens jobb som blev hektiskt avslutat och man e klar för en ny vecka. Ny månad, nya möjligheter. Lite seg ska erkännas.. Felicia har varit otroligt morgonpigg den här helgen, vaknade 06 i Lördags och 0730 idag. Jag tog "jobbet" på Lördagen och Jo idag så man fick ju vila lite mer en av dagarna men känns likaväl. Dessutom var vi på middag igår(tack Leela för fantastisk mat och dessert, som vanligt!)och det behövs inte mycket alkohol för att slita ut denna gamla kroppen nu för tiden märker jag, for sure! Kombifirande var det, Sam plussade ett i Onsdags och jag har min "stora" dag imorgon. Hemma runt halv ett, lagom är bäst.

Idag skulle vi på visning men när vi kom fram satt en skylt uppe att den var såld och visningen avlyst. Dumt att lägga ut det på internet. Öhh.. Tack mäklare för att du fick oss att planera hela dagen efter det helt i onödan. Han kanske trodde internet var en fluga, vad vet jag. Idiot.

Mina tjejer bjöd på gulrotkaka och kaffe efter god mat och det blev en superskön eftermiddag. Tack puselusar, älskar er:).

Del 2 av Beck nu, lagom att somna till..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar