tirsdag 26. januar 2010

Koskit

Ibland är allt bara just koskit. Dagen idag har jag redan strykt ett sträck över, inte ens värd att minnas imorgon. Redan imorse kände jag att min stubin var kortare än vanligt då Felicia vägrade gå på egna ben och jag fick bära henne till bilen. En dag som fortsatte fullt av stress på jobbet, en kväll som Felicia i stort sett prövade allt hon kunde komma på och fylldes med massa trots och skrik. Var inte dagen idag, varken för mig eller henne. Vi var ingen god match idag.
Därför, alla ni som jag haft kontakt med, pratat med eller på annat sätt kommuniserat med idag; sorry. Var helt enkelt inte dagen min.. Det som är bra dock är att efter regn kommer sol, blir en fin dag imorgon.

Fick reda på att vi får betala de där helvetes fönstren idag likaväl på gamla lägenheten. 30 lappar mindre i en budrunda. Inte vad vi behöver direkt och det var väl droppen som fick det att rinna över idag kanske.. Bara väntar på brev från djävulens advokat. Eller köparens rättare sagt. Hoppas det är Al, då betalar jag med nöje..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar