lørdag 16. januar 2010

Klockan är 23:25. Tystheten ligger som ett täcke över Lommedalen. En buss med "ikke i tafikk" på fronten susar förbi nere på vägen, annars helt tomt. Jag själv känner mig rätt.. tom. Orkar inte se på tv med rädsla för att väcka kidsen heller plus att ögonen e rätt crashade.. Så jag tänkte; what the heck, lets blogg. Läggningsseansen gick smärtfritt, läste en extra saga för Olli som inte kunde sova men annars var det ingen match. Taktiken gick hem och nu står jag på sidlinjen och njuter av segern. Med segercigarr. Öh.. Skämt åsido. Vem som helst kunde göra detta, barnen är snälla som få och de gör som jag säger. Inte mer kompliserat än så. Dessutom var det ganska kul, Felicia stortrivs med de 3 Ninjakrigarna(som btw har bytta intresse från just turtles till Star Wars) och hon löpte sig mer eller mindre in i dimmans trötthet runt 22-tiden. Läste en sida ur en bok och sen var hon borta.
Unibet gick dessvärre till helvete idag och i letan efter revanch såg jag att jag hade 30 dollar kvar på pokerstars! Fantastiskt! Inte spelat på säkert ett år och hade ingen aning om att jag hade pengar där. Rullar försiktigt upp ärmarna på min t-shirt och loggar in på cashtable nr 5. Lets play..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar