fredag 9. oktober 2009

Samsung spänner musklerna

Idag är det en jävla tur att det är Fredag. Känner mig relativt ödelagd efter en ganska tuff vecka med jämnt alkoholintag. Inte van med det nu för tiden, vart fall inte mitt i veckan. Alex födeslsedagsfiring på Tisdagen och Samsungs fest igår, håller inte det vettu. Nåja, jag sitter här och lever fortfarande.
Och det var förbannat kul, speciellt igår. Samsung höll hov för hela branchen på Stratos mitt i byn och de hade väl inte sparat på grejerna direkt. Samtidigt som Nokia, SE och andra drar in på dessa eventsen bara ökar Samsung.
Riise och Carew var där, Donkeyboy spelade och jag tror det var en hel del inhyrda modeller som gick runt och spände ut brösten med. Om inte undrar jag vilken telebutikken dom jobbar på haha! Fri bar hela kvällen förståss oavsett dryck och jag tror jag hade 3 corona i handen konstant för att alla skulle "bjuda". "Jag tar nästa runda..". Humorn var på topp:).. Nu var det ju en del faglig också da men kommer någon ihåg det? Undrar om jag vann Chelseatickets förresten?
Idag blir det middag hos Sam & Leela och jag ser fram mot vad Leela har kokat ihop. Kokar Sam blir det Pasta så jag hoppas det blir Leelas. Kok alltså. Hon är duktig på mat. En skön stilla kväll och det passar fint.

Imorgon blir det garanterat en hel del öl, inte för att jag absolut måste dricka, men för att jag kommer att vara så himla nervös under matchens gång! Danmark-Sverige i parken i morgon och ett mindre intag än 4 halvlitrar är ofrånkomligt. VM eller inte. Nervös redan.
Fredag kl 14 och helgkänslan som i och för sig kom redan igår gör sig ännu mera påmind. Kan bero på bakfylla, vet inte. Faktum är det dock och jag gläder mig. Ha en fantastisk helg alla ni som läser detta, ses snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar