onsdag 7. oktober 2009

Ingen vanlig dag

Igår var ingen vanlig dag, det var nämligen markeringen för Alex 28:e år igår.. Självklart mäötte man upp med kaka på jobbet, god kollega som man är. Brownie med lite extra choklad på, klarar till och med jag. Många timmar senare efter möten, föräldramöte, hemlagad Pizza(Tack Marianne & Terje) så möttes vi på Alex initiativ på Tea Lounge på Lökka. Bursdagspils. Som vanligt blev det flera än planlagt men eftersom jag hade drop/pickup på barnhagen morgonen efter slet jag mig därifrån runt midnatt. Skulle ju fan köra bil med Felicia 0730 och inte att nonchalera det faktumet med bil/alkohol. Alex drog en klassisk fuling och drog redan kl 23, det efter ett x antal Fernet blandat med öl. Han fakade ett telefonsamtal och drog.
Drog som sagt tidigt. Men varför i helvete mådde jag då så dåligt idag..
Idag var ingen vanlig dag, började ok och när jag satt i bilen på väg upp mot Disen så kände jag mig överraskande fresh. Felicia och jag åt till och med frukost tillsammans och allt var som vilken morgon som helst, men efter det gick allt bara utför. Aldrig varit så ineffektiv på jobbet tror jag. Vi gjorde ett försök på Back2basic på kvällen men fann fort ut att det inte var vår dag..Stryker ett sträck över 7 oktober tror jag. Ser faktiskt redan fram mot morgondagen!

3 dagar kvar till slaget i parken.. Redan nervös.

Förresten, John Arne Riise ringde och önskade mig välkommen på Samsung imorgon. Kul John Arne, vi ses där! För du kommer väl, du sa ju det..?

2 kommentarer:

  1. mmmmm, fernet... klarer desverre ikke glemme shottene da smaken fortsatt sitter i halsen... Hva har vi lært idag? Ikke syk trening dagen etter en kraftig smell. haha av 20 på timen var det 18 jenter og det var kun vi 2 som ikke klarte å gjennomføre... yeah yeah yeah

    SvarSlett
  2. Ja detta e vi væl nte speciellt stolta av. Med andra ord var det en kille och resten girls haha

    SvarSlett