mandag 26. oktober 2009

Friday on my mind

Valen lyfter faktiskt Måndagskvällen på TV. "Lenge för avspark" är ett härligt inslag om status 7 veckor före kickoff.. Petter Northug och Norwegianchefen Björn Kjos är också ständiga gäster. Värt en titt helt klart. För att inte glömma en sjuuuukt bra kopia av programledaren på tv2 frukost-TV!
En väldigt trött familjen Ingvarsson/Fredriksson idag. Förutom lite ståhej i Fredags var vi också på spökelsesfest/bursdagsfest i lördags. Inte alltför stora mängder alkohol men med Fredagen i strumplästen så höll det med den lilla moderata mängden av några glas rött för att bli totalt slutkörd. Felicia var vaken till midnatt(vilket förklarar hennes trötthet idag) och vi var hemma runt halv ett.
Självklart somnade jag en snabbis i läggningen av henne idag. Maratondag med massa möten satt i korsryggen och jag hade faktiskt inte en chans. Varit vaken ett par timmar nu men dags att be till sömnguden igen känner jag.
"I`m to old for this shit" blev myntat i "Lethal weapon"-filmerna och jag instämmer. Hänger inte helt med längre haha. Kanske Tisdagen känns bättre? As long as I`ve got Friday on my mind e ett tips från Gary Moore och fungerar bra. Tänker man positiva tankar känns allt bra. Dags att ge Harry Hole några minuter nu innan jag entrar dimman.... Till sist:
*djuicereklamerna: snuskigt sköna.
*Thåström eller Machine Head 29 januari?
*U have a pussy, I have a dicka, Rammsteins ocensurerade spränger allt
*Foppa i karjala cup, är det sant den här gången?
*Zlatan, satan vilken frispark!
*Erik Hamren, seriöst? Kung i Örgryte på 90-talet men va fan..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar