onsdag 21. oktober 2009

I have a d**k, u have a p***y...

Hade kunna tänkt mig att se Rammstein live igen. Alla tickets bara revs bort. Som vatten på salg mitt i Sahara ungefär. Spelar på Valhall i mars och om någon snäll individ har en biljett över så är jag inte sen att haka på. I spektrum förra gången satt jag på fält 210 och kände ändå eldkanonens värme som en solbränna på kinderna. Var ett inferno i pyro och en uppvisning i pyroteknik och nu när jag tänker efter kan jag inte förstå varför jag inte köpte biljett denna gången med, var ju en grym show.
Såg nya videonpå kontoret i morse och den e dryg. Jääävligt dryg. I vart fall denna osensurerade versionen, förstår gott att den blev förbjuden på MTV och andra kanaler. Tysk/engelsk mansång med gestapobrytning, total världsklass. Må ses för att förstå. Som sagt, någon som vill bli av med en ticket så säg till:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar