torsdag 12. november 2009

Jag ångrar ibland att jag inte jobbade eller köpte biljett till Muse i Spektrum. Speciellt när jag ser liveversionen av "knights of cydonia" från Wembley på youtube, känns lite faan då, ska medge det. Inget fan i övrigt men satan de har träffat rätt i just den låten här. Har faktiskt ganska svårt att förstå den hypen som är runt dem, är de verkligen så bra? Eller är alla bara knightsofcydoniasmittade som mig tro..
Samma med Green Day. Inte lyssnat på dom aktivt sen Good Riddance fadade ut i högtaleren nån gång på slutet av 90-talet. Hört de på radio of course men inte lyssnat som i lyssnat. Ångrar dock att jag inte såg de i Spektrum. Ett av få storband jag inte fått med mig där efter 6 års jobb och det hade tydligen varit jävligt bra. Får se fram mot Prodigy på Lördag istället, såg de sist och de leverar alltid. Det enda jag är skeptisk till är lokalen..
Måste försöka få lite jobb gjort här. Kör lite cydonia en gång till. 6 minuter och 38 sekunder att jobba effektivt på innan nästa låtval måste göras. Känner mig fruktansvärt social på officen idag. Not.
BTW, jag hittade fan Felicias mössa igen. Jepp, det är sant. Kan tänka mig att ni som läser detta gått och grunnat över det, slitit ert hår och varit allmänt sömnlösa över detta sk lilla dilemma. Nu behöver ni inte det längre. Jag gjorde som vilken detektiv som helst skulle gjort, jag sökte svaret där allting började.. Nämligen utanför Bamboo på Sagene. Där låg den, plattare än någonsin, överkörd otaligt många gånger och rätt dassig för att säga det milt. Intakt och hel dock.
Hoppade tiumferande in i bilen och styrde fronten mot Disen. Felicia log hysteriskt i baksätet, om det var pga mössan ska jag låta vara osagt..
Nu har 6 och 38 gått. Inte gjort ett skit vettigt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar