tirsdag 6. april 2010

Satan vad tiden gått! En vecka sen jag skrev något och vips så var påsken avverkad, puts borta väck. Hann ju knappt dra innan man var back in Oslo igen.. Som vanligt lite trög första dag, inte helt mentalt förberedd på att jobba och lagom slö i skallen. Säkert bättre imorgon, brukar krävas en dag innan man e i loopen igen.
Haft en väldigt skön och behaglig ledighet i Sverige. Varit på Fredriksborg under hela uppehållet och inte behövt köra några längre distanser förutom hemresan igår, riktigt nice. Massa mat, vin och andra goder samt lite barnvaktshjälp då förstås, aldrig fel det heller. Nu dock back to reality. Var precis ute och kollade status på stackars scootern som inte fick husrum över vintern. Batteriet och massa plastkåpor har spruckit, så jävla fuckings dumt av oss att den inte blev prioriterad så jag tror jag häller Chai-te innanför brallorna på mig själv. Utomhus i 25 kalla i 3 mnd. Ja vad fan trodde man.. Säkert en fin kostnad. Dessutom fick man en liten smäll på skatten. Underbart ass. Har ju inga andra utgifter i skrivande stund.

Ska Leksand sno sista Elitserieplatsen framför näsan på Rögle? Inte mig emot..

Ska Skellefteå slå ut HV-71 i SM-semin i hockey? Och möta Djurgården i final? Tror jag inte en enda sk "expert" hade tippat före säsongstart. Inte mig emot..

Måste byta brallor och hälla upp en ny Chai.

2 kommentarer: