søndag 18. april 2010

Idag kommer då förhoppningsvis Johanna hem och gör familjen komplett. Efter en 17 timmars resa på vad som enligt henne var "båten från helvetet" ankom hon och Jannike Sthlm i morse. Kan tänka mig, Silja Lines minsta "eka" fylld med pissfulla finnar iklädda för korta stentvättade jeans samt loofers. Med tofsar på i tillägg. Tanken är tåget vidare till Göteborg(Oslotåget fullt) och sen ordnar det sig på ett eller annat sätt. Vi får se da.
Jag scannar finn.no efter en cykel till Felicia. Ligger massa ute men svårt att veta vad som passar till hennes små korta ben. Lagt ut några linor så får se om nappet kommer. Annars luftade vi cykelvagnen idag till Felicias stora glädje, drog över en tur på Torshov och fikade lite med M&L. Avslutade på Videonova och jag kunde inte bestämma mig vilken film jag ville se ikväll så det blev 3 st.
3 dagar på sig att se dem da men man kan ju lura på vad man tänker med ibland..

Söndag kväll, har varit en lugn men toppen helg. En viss vulkan gjorde ju om planerna markant men likaväl har det varit bra. Jo kommer hem ikväll och jag har en riktig "gofeeling" i kroppen, ska bli gott att få min kära hemma igen. DET kan ingen vulkan stoppa..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar