tirsdag 27. april 2010

Svag som en utsliten fiskelina idag. Höll inte alls måttet och redan före lunch drog jag hem och planade ut i soffan. Skumt, helt slut i kroppen och skallen väger typ 10 kilo. Bank, bank, bank.. Måste ligga, annars så sprängs det. Min träning idag utgick förstås och det blir sängdags snart, inte helt enligt planerna alltså. Champions League kan jag ju inte se ens om jag orkade med tanke på kanalutvalget som finns här.. Ok det, ser hellre imorrn när Barca ska försöka vända 1-3 hemma mot Inter. Inte omöjlig uppgift men det blir tufft. Mourinho har nog taktiken klar..

Kim bänkad från start i Lyon.. Ingen pluspoäng direkt.

Inte en jävel verkar vilja vara med i Tre kronor efter ett segt NHL-slutspel. Jag tror dock att det är en grund till det. Många många grundmatcher, skador och motivationen kanske inte e på topp. Men nån av dem kan välk hjälpa till..? Trots allt VM..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar