onsdag 14. april 2010

Jag hann inte mer än slå av PC:n efter förra inlägget innan jag hörde de ljuden jag inte ville höra. Suspekt hosta, lite röriga fotsteg samt Johanna som skriker "Andreas, kom!". Ja ni fattar säkert, gick inte så bra som jag hoppades. En natt fylld av tvättaktiviteter, täcke, kudde, rubbet. Torka golv, torka mattan, torka golv. Dagiset dagen efter byttes ut mot hemmakontor både för undertecknad och Felicia och samma sak idag då Jo varit hemma. Ser dock ut som magsystemet börjat återhämta sig så satsar på dagis imorgon. Det tipset bör gå in denna gång.. Jo drar till Finland och jag har verkligen inte tid att vara borta från jobbet denna veckan. Knock on wood..

Luftade scootern idag. Ja visst, batteribyte var det som skulle till! Lite saggig i starten men innan jag visste ordet av och 21-bussen hann fatta vad det var som blåste förbi var jag på officen. Otroligt, genial bytransport är bara förnamnet på den lilla grejen!

Fick ett paket Lego efter ett kundebesök hos just Lego. Var inte det sött så säg?

Tack för invitationen Caspar, var länge sen vi hade en pokerturnering. Kommer laddad till tänderna.

Jo e på Yoga. Som vanligt kanske jag skulle säga. Måste träna Yoga minst 5 ggr i veckan nu för att bibehålla lugnet innan hon är färdig instruktör. Riktiga naziregler ass. Ingen mat flera timmar innan, inte dricka vatten under träningen, inte se på tv efteråt. Haha, hade aldrig klarat det. Redan retat vettet ur alla Yogainstruktörer genom att hälla i mig en kopp kvällskaffe samt en kall öl. Oops!

Jobba lite, blir min meditation det. Rap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar