lørdag 17. april 2010

Då var det jag och Felicia mot världen igen, ensamma står starka. Världens bästa mamma står strandad i Helsinki av alla ställen och kommer inte hem.. Och det på grund av en jävla vulkan. På Island! Hade inte dom gått i konk?
Var fick dom luft ifrån liksom. Fredagens hemtur blir alltså tidigast Söndag, kanske de tar båten och hikar sista biten. Hade inte helt bestämt sig. Såg på VG att de hade lagt ut en egen hikeportal där alla kunde lägga in sina önskningar om de skulle från A till B eller hade en bil att hyra ut etc. Genialt gjort. Folk sitter ju fast i allt från Barcelona till Firenze.

Zaggy Fredag igår. Somnade med Felicia, vaknade till lite av ett sms kl 21, slumrade till igen och vaknade 23 mer eller mindre klarvaken. Såg reprisen av Stieg Larsson som var klar i 2-tiden och kröp in bredvid F igen och somnade på nytt. Vilken fest, inte ens ett glas rött orkade jag hälla upp haha. Kanske bra det med tanke på att jag lovat Felicia att vi ska leka i frognerparken idag. Gjorde det bakis förra Lördagen och kan väl avskriva det som årets tips med en gång. Riktigt surt ass. Efter det blir det nog en lunch på bogstadveien, perfekt Lördag.

Inga plans för afton. Skulle på pokerkväll med boysen ikväll men det utgick ju med höga knälyft med tanke på redan nämnda skitvulkan. Klart jag kan ta med Flis dit men blir ju inte riktigt bra. Man vill ju kunna ta det fullt ut med whiskey, sen natt, spela bort allt, ja ni vet. Får bli Stieg Larsson ikväll med tror jag. Kanske man tom släpper ut håret helt och tar ett glas vin i tillägg, vem vet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar