mandag 12. april 2010

Så vackra Måndagar kan vara, speciellt när solen har gjort sitt intrång och bara jobbar stenhårt för att gräsrötterna längs parkernas ytor ska gro. Värme, glädje, ljus. Ahh, detta var verkligen efterlängtat! Dagen idag gick med ljusets hastighet, inne på förmiddagen och möte(Jag fick Lego, är inte det sött så säg) samt däckskifte på eftermiddagen. Digg att sommarsulorna sitter på. Saknas bara en smärre rengöring av plåtburken med.. Precis när jag landat på officen igen och jag skulle få undan lite arbete ringde de från barnhagen och sa att Felicia hade spytt. Javäl, bara att ta sitt pick och pack och släpa sig uppåt da. Stackaren.. Hon hade gått och ställt sig bakom lekhuset i hagen, kanske för att ingen skulle se henne, vem vet. Inte jag som uppfostrat henne till det i alla fall. "Felicia, spyr du nån gång så gör det diskret!" Hade gjort sig det haha. Dock har hon tagit sig på eftermiddagen, behållit maten och sover bra hittills så hoppas att natten går smärtfritt, då drar vi till dagis imorgon med.

Tog milrundan runt Bygdöy idag i solskenet, nice!!

Henrik Sedin vann poängligan i NHL. En svensk som vinner fuckings poängligan over there, det är stort! Bara en som gjort det tidigare vad jag vet. Detta till trots för att han missade 18 matcher pga skada. Imponerande.

Tisdag imorgon och ett sällan jobbframträdande ska göras i Spektrum. Lurar på om jag ska hålla det i livet eller bara låta det dö ut..

Somnar till TV Norge nu tror jag, är det nåt den kanalen kan är det att hjälpa sömnlösa in i dvalans värld..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar