søndag 25. april 2010

Stora fixardagen idag. Satt och knotade med att få rädda Johannas kontakter på hennes fuktskadade C901 som olyckligt badade i hennes handväska. Lever sitt eget liv och en sömlös synkonisering med PC är en banal fantasi och dröm.. Fick in alla på MIN lokala outlook till slut så tror vi ska lyckas trolla in dom på hennes hero(min egentligen) efter vart. Plockar hem en mini USB imorra och då bör saken vara biff:).
Sitter på Kolonohagen på Frogner och tar det chill. Jag dricker kaffe, Jo dricker grönt te. Jag läser på nätet, Jo läser en Yogabok. Jag är stel, Jo är vig etc.
Felicia somnade planenligt i vagnen. Bra at hon får vila sig lite innan vi drar ut på middag till Agelins i Lommedalen, måste ju vara på nett när hon ska på date med Zacke.
Apropå fixardag sände jag just in barnhagesöknad på Oslo kommunes sida, samt mailade en privat barnehage vi specifikt vill ha och presenterade oss. "Hej, vi är Sveriges svar på Brangelina och ska ha en plats i er BH, vad kostar det?". Nej så skrev jag inte da, inte riktigt så pengastarka. Dessutom är inte Pitt-skägget på plats heller. En vanlig mail med lite hövlighet i, thats it. Hoppas det kan ge resultat..

Har varit en chill helg, inga stora utsvävningar och lugna kvällar. Vi softade framför Sista Stieg Larsson igår kväll innan jag landade i sängen bredvid Flis kl 23 och var helt fine med det. Skönt idag om man säger så, hon sov dessutom till 07, kors i taket!

Ashtangahilsen från oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar