onsdag 22. september 2010

Wiiiiiiii!

Fjortis på t-banan linje 4 mot Bergkrystallen:

- "Hallo?"
- "Ah, hei..(suck)"
- "Nei, bare drittlei lizzom"
(fixar lite med håret sitt i runda bevegelser)
- "Gidder ikke.. Kan vi ikke bare chille'n a?"
- "Ah, sjønner"
(Drar fort tuggis ut och in mellan fingrar och mun)
- " men du, må "jumpe" av banen, snakkes ok?"
- "Fett, hade"

Om 10-11 år är det rösten man hör dagligen från sitt eget hem..

Nu ska "jumpe" av banen och hämta mina Converse som jag glömde på Elixia Lambern, snakkes ok?

2 kommentarer:

  1. Ha-Ha:) Utrolig bra, men.... Det er nok ikke 10-11 år til Andreas. Dina er nå 12 år og vi er der allerede:):)

    SvarSlett
  2. Åhh, var en ønsketanke Gjertrud. Vill inte erkænna for mig sjælv att hon blir ældre før varje dag som går..;) Hehe, kan tænka mig att du har nok att gjøre hemma då jag:). Good luck!

    SvarSlett