mandag 20. september 2010

SD, vilket jävla skämt!

Vad fan tänker svenska folket på?? Eller i vart fall ca 5% av dem.. Att SverigeDemokraterna fick plats i riksdagen är inget annat än ett av de största fiaskona i svensk politisk historia. Jag tvivlar dock på att dessa 5% är eniga i SD`s politiska tyckanden, tror mer detta handlar om proteströster och barnsliga anarkistfasoner a la "Jag hatar hela Sverige och alla bla bla".
SD`s politik är mycket enkel och då speciellt integrationen. Det finns faktiskt ingen. SD vill att allt ska var som förr, alla ska vara lika, alla ska vara VITA, alla ska vara "svenska".
Enligt SD finns våldtäkter för att det finns muslimer, enligt SD har penionärerna det så dåligt eftersom alla invandrare har så höga bidrag. Vilket jävla nonsens! Vad skulle vi egntligen göra utan vårt multinationella samhälle där vi får input från varandra och samhället byggs vidare och utvecklas?
Såg en journalist som tog upp ett väldigt gott exempel idag. Zlatan. Hela Sveriges kelgris, hela Sveriges Zlatan. Han kommer enligt SD aldrig att kunna bli just svensk, även om han är född och uppväxt i Malmö. Hans attityd, språk och kroppspråk gör honom "osvensk". Detta ref SD`s talesman himself. Undrar hur många som inte skulle vilja diskutera det face-to-face med han av alla "vanliga" svenska medborgare.. Jag menar, hur fan kan ett sådant parti få fäste i den svenska regeringen?
Mitt svenska hjärta blöder när jag tänker på hur stor sympati de har. Jag ler dock inombords när jag ser hur mycket protester och demonstrationer det är runt om i landet pga detta. Stå upp, det är viktigt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar